♥بد خط♥

☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠

٠•●♥ ❤ خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودش و توی مرگ ببینه ❤ ♥●•٠·˙

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | عشق دخترانه

♥بد خط♥


بد خط هسم!


اما مث بعضیا 7 خط نیسم...!



نظرات شما عزیزان:

Arezoo
ساعت19:09---19 تير 1393
پاکی برف

مرا به یاد تو انداخت

دل تو سبز

لبت سرخ

و روزهایت شیرین

تو دگر غصه نخور

دعایش با من

تو فقط شاد بمان
پاسخ:دیگر دســتت به رویــای با مـــن بــودن هم نخــواهــد رسیـــد ...


فاطیما
ساعت16:14---16 تير 1393
عالیه
پاسخ:ممنون


yas
ساعت23:42---12 تير 1393
حال ِ من را گرفتی . . .

به او حال دادی . . .

او هم حال ِ تو را گرفت . . . ،

می بینی . . .

قانون ِ بقای ِ حال به همین سادگيست . . .

پاسخ:اوهوم


امیرعلی
ساعت15:19---8 تير 1393
رو پاکت سیگار نوشته بود
“سیگار برای شما واطرافیانتان زیان آور است”
تو دلم گفتم: تو یه نفر اطراف من پیدا کن
قول میدم به خاطر اونم که شده سیگارو ترک کنم
پاسخ:ای گفتی......


مریم
ساعت14:03---4 تير 1393
لایک
پاسخ:ملسی اجی


بهزاد
ساعت11:21---29 خرداد 1393
-_- مـــن کــه نفســـت بــودم ... با کــی هـــوایی شــــدی پــس ؟؟؟ -_-

دستــــم را داغ میگــــذارم ...
که نبینمــــت دیگـــر ...
" تــــو " امــــا هر شــــب ...
داغـــم را تازه میکنــــی ...
پاسخ:ناایس


vahid
ساعت14:08---25 خرداد 1393
زمان آرام‌میگذرد ومن تنها به یادت نشسته ام دنیا هم بگذردمن ازیادت نمیگذرم
پاسخ:عااالی بود مرررررسی


vahid
ساعت14:04---25 خرداد 1393
ماهی به آب گفت بی تو میمیرم....
آب خواست امتحانش کنه گفت میرم به حرف هات فک
میکنم رفت و زود بر گشت...
اما تا بر گشت ماهی مرده بود هیچ وقت با نبودنت کسی رو امتحان نکن شاید وقتی بر‌گشتی دیگه ندیدیش
پاسخ:دقیقا لااایک


atefeh
ساعت12:48---25 خرداد 1393

خدایــــــــــــــــــــــــ ـــــا!



بردار دستــــــــــت را از روی اســــپـــیــس!



بـــس نیســــت اینــــ همـــه



فـــاصلــ ــــــ ـــــــــ ـــ ــــــ ـــــ ـــــ ــــه

پاسخ:لاااااااااااااایک


بهزاد
ساعت19:12---24 خرداد 1393
دَلمــ گِرفتـ ـهـ اَز ایـטּ شَهـ ــر
کهـ آدَمــ هآیَشــ هَمچـ ــوטּ هَوآیَشــ
نآپآیدآرَنـ ــد ...
گآهـ آنقـَ ــدر پآکـ کهـ باوَرَتــ نِمے شـَ ــوَد
گآهـ آטּ چنـ ــاטּ آلودهـ کهـ نَفَسَــــــــتـ ـ ـ ـ ـ ـ مے گیـ ــرد!!..
پاسخ:هیـــــــــــس … حواس تنهایـــــــــــــــی ام را با خاطرات باتـــــــو بودن پرت کــــــــــرده ام بگو کســــــــی حرفی نزنـــــــــــد بگــــــــــذار لحظــــــــــه ای آرام بگیـــــــــــرم ............


اعظم
ساعت16:33---24 خرداد 1393
ببین گوش کن :
فرقی نمیکنه من و تو متولد کدوم برج سالیم ،
مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم . . .
پاسخ:خیلی خوشمل بووود


اعظم
ساعت16:16---24 خرداد 1393
اِلتِمــــــــاس مــــــالِ دیـــــــروز بــــود
مـــــــالِ وَقتـــــــی بـــود ڪــــﮧ ســـــــاده بودم
اِمــــــــروز میــــــخــــوای بـــِــری ؟؟؟
هیــــــــــــــس !!!
فَقَطــ ” خــُـــداحــــــــــافِظـــ …
پاسخ:دلـــم میخواهد عاشق باشد؛ عقلــم میخواهد عاقـل باشد؛ این میگویــد زود باش آن میگویــد دور باش احساسم این روزها دوشیفت کار میکند؛ و حقوقش را از من میگیرد..!!


اعظم
ساعت16:15---24 خرداد 1393
آدما مترسک سر جالیز نیستن؛
که وقتی واسه کلاغای دلت تکراری شدن عوضشون کنی؛
پس یه کم در مورد آدما منصف باش؛
تا مترسک یکی دیگه نشی …!
پاسخ:دمت جیزززززززززززز


اعظم
ساعت16:15---24 خرداد 1393
مشکل از جایی شروع میشه که …
دلتنگ کسی باشی که نیست،
حوصله کسی رو نداشته باشی که هست …
پاسخ:اووووهووووم


اعظم
ساعت16:09---24 خرداد 1393
گور بابای بعضیا
پیش به سوی بعدیــــــــــــــــا
پاسخ:ایول دمت گررم


mar♥jan
ساعت11:15---24 خرداد 1393
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺭﺍﺭﺍﺳﺖ ﭘﻨﺪﺍﺷﺖ ﻭ

ﮔﺎﻫﯽ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﻭﻍ !!!

ﺑﯽ ﻓﺮﯾﺐ ﺧﻮﺭﺩﻥ ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ

پاسخ:هعیییییی


shima
ساعت11:11---24 خرداد 1393
میشه تنهایی بازی کرد
میشه تنهایی خندید
میشه تنهایی سفر کرد
ولی خدایی خیلی سخته تنهایی
تنهایی را تحمل کرد …!
پاسخ:ولی من به این نتیجه رسیدم.....تنهایی تنهایی تو پر کنی خیلی بهترررررره خیلی..... تنهایی خیلی بهتره


یاقوت
ساعت10:49---24 خرداد 1393
باید ارام رفت
انقدر ارام که حتی...
روزی دلش برای صدای قدمهایت تنگ شود.
انقدر ارام که از این ارامشت...
دق کند
این سزای کسی است که قدرت را نمیداند..
پاسخ:هعییییییی خیلی قشنگ بود


مئچان(مهدی)
ساعت15:41---23 خرداد 1393
برای خــــ✘ــــودت زندگی کن و لذت ببر ...

به جهنم که رفــــــ★ــــــت ، بی لیـــــდــــاقت بود

کسی که تو را دوست داشته باشد ، با تو میماند

برای داشتنت میجنگـــــ۞ـــــد

اما اگر دوستت نداشته باشد به هر بهانه ای مـــ✿ــــیرود

رفت؟ ؟ ؟
به درکــــــــஜــــــــ....!
پاسخ:دمت جیززززز


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت22:41---22 خرداد 1393
ابينـــ♥ــــا به مـــــــ♥ـــاه گفت : دوســـــ♥ـــتت دارم

مـــــ♥ـــاه گفت : چه طـــ♥ـــوري ؟ تو که نمــ♥ـــي بيني .

نابيـــــــ♥ــــنا گفت : چون نمي بينـــــ♥ــمت دوستــــــ♥ــــــت دارم .

مـــــ♥ــــاه گفت : چــ ــ ♥ـــ ــرا ؟

نابــــــ♥ـــينا گفت : اگر مي ديدمـــ♥ـــــت عاشق زيباييــــــ♥ــــت مي شدم

ولي حــــــالا که نمي بيـــ♥ــــنمت

عاشـق خودت هســـ♥ــــتم
پاسخ:خیلی عالی بووود ممنونم اجی


یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
ساعت23:04---21 خرداد 1393
چه خوب است که هستى …

وقتى که هستى ورود هر غریبه اى به این سراى پر از تو ممنوع میشود …

و این براى بیتابى من تاب است
پاسخ:خیلیی زیبا بوووود خیلی


ehsan
ساعت22:43---21 خرداد 1393
زیباست مرسی
پاسخ:قافل نداله


atefeh
ساعت19:46---21 خرداد 1393

دنبال بهانه نباش عزیزکم

چشم که گذاشتم

برو و هر وقت خواستی برگرد
من تا بی نهایت شمردن می دانم

پاسخ:هعییییییی


saman
ساعت16:41---21 خرداد 1393
مثله بعضیآآآآآآآآآآآآآآآ
پاسخ:خخخخخخخ


mahtab
ساعت13:53---21 خرداد 1393
دکتر علي شريعتي: به سه چيز تکيه نکن ، غرور ، دروغ و عشق. آدم با غرور ميتازد، با دروغ ميبازد و با عشق ميميرد

پاسخ:اجی مهتاب لایک داری


mahtab
ساعت13:52---21 خرداد 1393
یک نفر ... یک جایی ... تمام رویاهاش لبخند توست ... و زمانی که به تو فکر می کنه ... احساس می کنه که زندگی واقعا با ارزشه ... پس هر گاه احساس تنهایی کردی ... این حقیقت رو به خاطر داشته باش ... یک نفر ... یک جایی ... در حال فکر کردن به توست

پاسخ:ههههه گمون نکنم والااا خو غلط کرده فقط فک کنه هههه بیعرضه خو بیاد جلو خخخخخخخ


shima
ساعت11:40---21 خرداد 1393
شد کوچه به کوچه جستجو عاشق او
شد با شب و گریه رو به رو عاشق او
پایان حکایتم شنیدن دارد
من عاشق او بودم و او عاشق او
پاسخ:آآآآآخ که این خیلی سخته


باران
ساعت21:52---20 خرداد 1393
سلام منم با تبادل لینک موافقم لینکت کردم
پاسخ:مرررسی اجی تو هم لینکی


♥Bikas♥
ساعت16:08---20 خرداد 1393
اینم آدرسم:
http://lonely2014.loxblog.com
پاسخ:اوا من که ادرست و دارم!!!!


♥Bikas♥
ساعت16:07---20 خرداد 1393
هر جای دنیا هستی باش..

فقط هر روز..

به نیت قلبم لبخند بزن.!

قلب من برای تپیدن

نیاز به انگیزه دارد ...
پاسخ:ناااایس


یاقوت
ساعت12:17---20 خرداد 1393

به هر عاشقی که می نگرم در شکایت است

درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟
پاسخ:هعییییییی


مائده
ساعت12:06---20 خرداد 1393
مــَن عـاشقت هـستـم ...

פ تـا انتــَهاے ایـن دنیـاے پـُـر از تـُهـے

هـیچ کـارے بـه جـُـز دوسـت داشـتـَنـَت نـَـدارم

هـیچ دلـیلے بــَرای تـَنـها گـُذاشـتـَنت نــَدارم

هـیچ بــَهانه اے بــَراے از یـاد بـُردنــَت

حـَتـے بــَراے لـَحـظه اے نــَدارم....
پاسخ:خیلی قشنگ بود اجی مرسی


mar♥jan
ساعت11:13---20 خرداد 1393
عاشق كه شدم
دنيا يه بادكنك بزرگ قرمز شد و هوا رفت
انقدر بالا و بالاتر رفت
كه به خورشيد چسبيد و تركيد
حالا مواظبم دفعه بعد كه عاشق شدم
... يه نخ به سر دنيا ببندم
كه خيلي بالا نره...
آخه ، مي ترسم اين بار هم ، يا گمش كنم يا بتركه!
پاسخ:هعییییی


raha
ساعت23:31---19 خرداد 1393
عجیبــــ است

برای دروغهایمان خدارو قسم میخوریم

وبه حرف راست که میرسیم میشود جان تو!!
پاسخ:هعییییی اره دقیقا


raha
ساعت23:29---19 خرداد 1393
گاهی انقد تو کارام دس دس میکنم که یهو

اطرافیانم پا میشن شروع میکنن به رقصیدن


پاسخ:هههههههههه


vahid
ساعت21:16---19 خرداد 1393
عذاب یعنی اونی که دوسش داری،بشینه بغلتو‌از اونی که دوستش داره تعریف کنه...
پاسخ:یکی از دلیرانه‌ترین تصمیمایی که می‌تونی بگیری اینه که بالاخره بیخیال چیزایی بشی که به روح و قلبت آسیب می رسونه.


atefeh
ساعت18:59---19 خرداد 1393

گنجـــــشکـ ها...لافـ مـے زننــב!

جــــــیــکـ جـــــیـکــ جــــبـکـــ....

"تـــــــو" کــﮧ رفتـــــے ـ ....

جــــیـکشان همـ בر نیامـב!

پاسخ:عشق، سپیده‌دم ازدواج است و ازدواج شامگاه عشق.


atefeh
ساعت18:58---19 خرداد 1393

مـــ‗__‗ـــدتی است دیگـــ‗__‗ـــر از ته دل نمی خـــ‗__‗ـــندم

فقط لـــ‗__‗ـــب هایم نقشـــ‗__‗ـــی به نام لبخـــ‗__‗ـــند

بـــ‗__‗ـــازی میـــ‗__‗ـــکند


تا کســـ‗__‗ـــی نفهـــ‗__‗ـــمد بـــ‗__‗ـــی تـــ‗__‗ـــو چه میگـــ‗__‗ـــذرد..

پاسخ:بالاترین زرنگی‌ها پنهان کردن زرنگی است.


عشق2طرفه
ساعت17:38---19 خرداد 1393
دلم کمی هوا می خواهد

اما در سرنگ ...

از زندگی خسته ام......
پاسخ:ناراحت کردن و آسیب رسوندن به یکی، میتونه به آسونی پرتاب کردن یه سنگ توی دریا باشه، اما، آیا میتونی تصور کنی که اون سنگ چقدر میتونه به عمق دریا نفوذ کنه؟؟؟!!! ...


عشق2طرفه
ساعت17:37---19 خرداد 1393
برای خیانت هزار راه است

اماهیچ کدام

به اندازه ی تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست...
پاسخ:خوش به حال کسایی که چشاشون سگ داره ما که فقط "اعصابمون"سگ داره....


مهدی(مئچان)
ساعت17:28---19 خرداد 1393
بانگ شـــادی از حریمش دور باد

هر که زاری آفرید
هر کسی لبخـــند را ممنوع کرد
هر که در تجلیل غـــم اصرار کرد

طعم شـــادی از حریمش دور باد

هر که درک عشق و زیبایی نداشت
هر که گـــل
پروانه
پرواز پرســـتو را ندید
هر کسی آواز را انکـــار کرد

شهر شـــادی از حریمش دور باد

هر که دیـــوار آفرید
هر که پلـــها را شکست
هر که با دلـــها چنان رفتار کرد
هر که انسان را چنین بیـــمار کرد
هر که دورش از حـــریم یـــار کرد
پاسخ:چقد سخته دستای کسی که دوسش داری رو تو دستای یکی دیگه ببینی و نتونی جیزی بگی جز اینکه : اهای غریبه مواظب عشقم باش ...


mar♥jan
ساعت16:44---18 خرداد 1393
گفت:اینقدر سیگار نکش میمیری. گفتم:اگه نکشم میمیرم
گفت:اگه بکشی با درد میمیری. گفتم:اگه نکشم از درد میمیرم
گفت:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره. گفتم: هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟
یه کم نگاهم کرد و گفت : بکش…
پاسخ:دمت گررم عاالی


mar♥jan
ساعت16:39---18 خرداد 1393
یه وقتایی هم باید دستتو بذاری روی شونۀ بعضیا و بگی :
نــه …
خوشـــــــــــــم اومـــد …
از اونی که فکـــــــــر می کردم ؛
آشـــــــــــــغال تـــری ..
پاسخ:لاااایک


؟؟؟؟؟؟؟؟
ساعت16:34---18 خرداد 1393

باید قاب بگیرم

حرفهــایت را

هــمــه

عکس شدند ... !!
پاسخ:خیلیی زیباا مث همیشه


vahid
ساعت12:46---18 خرداد 1393
همیشه نگاهی رو باور کن وقتی دور شدی در انتظارت بمونه
پاسخ:هعییییییی


ehsan
ساعت11:10---18 خرداد 1393
سلام اپم زود بیا
پاسخ:اوکی


raha
ساعت19:22---17 خرداد 1393
سلام آجی...

من عاشق این آهنگ وبتم مال کی هس؟؟
پاسخ:سلاام ابجی رها جونم. پویا بیاتی اهنگ به جرم جدایی هسش


صبارونالدو
ساعت18:06---17 خرداد 1393

پاسخ:اجیوو تو معلوم هس کجایی؟؟؟ کلا فراموشمون کرده بودیااااا


عشق2طرفه
ساعت8:58---17 خرداد 1393
فریاد را همه میشنوند
هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است..!
صدای سکوت......
پاسخ:لااااااااایک


غریبه ی نزدیک
ساعت2:54---17 خرداد 1393
به دلتنگی هایم دست نزن !

گذشتـــ زمانـــ غارتگر خاطره هاستــــ ...

فراموش نمی شوی...
پاسخ:.......هعییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 16 خرداد 1393برچسب:, ساعت 8:58 توسط ☆тαяƖαη☆ |